האתר שלך יכול למכור הרבה יותר 💰
דוח תקלות באתר אינטרנט
מצא את הבעיות שמונעות ממך למכור יותר!
אנחנו יודעים שזה מאכזב לראות את האתר שלך לא ממצה את הפוטנציאל שלו. אתה משקיע הרבה זמן ומאמץ, אבל התוצאות לא מגיעות.
הבעיה היא כנראה שיש תקלות באתר שלך שמונעות מהלקוחות שלך למצוא את מה שהם מחפשים, או להבין את הערך של מה שאתה מציע.
מגיע לאתר שלך הרבה יותר המרות!
דוח תקלות באתר אינטרנט
אתר אינטרנט הוא כלי חשוב לכל עסק, קטן כגדול. הוא יכול לשמש לשיווק, מכירות, שירות לקוחות ועוד.
עם זאת, אם האתר שלך לא תקין, הוא עלול לגרום נזק לעסק שלך.
מהו דוח תקלות באתר אינטרנט?
דוח תקלות באתר אינטרנט הוא מסמך שמסכם את כל התקלות הטכניות וה-SEO הקיימות באתר שלך.
הדוח כולל מידע על הבעיות, ההשלכות שלהן, והצעות לפתרון.
למה חשוב לקבל דוח תקלות באתר אינטרנט?
דוח תקלות באתר אינטרנט יכול לעזור לך לזהות ולתקן בעיות שעלולות לפגוע באתר שלך. הבעיות יכולות להיות טכניות, כמו למשל בעיות בקוד, בעיות בשרת או בעיות בתוכנה. הן יכולות להיות גם בעיות SEO, כמו למשל בעיות בכותרות, בעיות בטקסט או בעיות במבנה האתר.
השלכות של תקלות באתר אינטרנט
תקלות טכניות באתר אינטרנט יכולות לגרום לאתר שלך להיות לא נגיש למשתמשים. זה יכול לגרום לירידה בתנועה לאתר, לירידה במכירות ולפגיעה בתדמית של העסק שלך.
תקלות SEO (קידום אורגני) באתר אינטרנט יכולות לגרום לאתר שלך לרדת בתוצאות החיפוש בגוגל וברשתות החברתיות וככה לאבד המון לקוחות פוטנציאליים.
זה יכול לגרום לכך שפחות אנשים ימצאו את האתר שלך, וזה יכול לפגוע בהצלחת העסק שלך.
האתר שלך מסוגל להרבה יותר!
מה מכיל דוח תקלות באתר אינטרנט?
דוח תקלות באתר אינטרנט מכיל את הנתונים הבאים:
- סקירה כללית של האתר: מידע על האתר, כמו למשל היקף האתר, מספר הדפים והמוצר או השירות שמוצעים באתר.
- ניתוח תקלות טכניות: רשימה של כל התקלות הטכניות הקיימות באתר, עם פירוט של הבעיה, ההשלכות שלה והצעות לפתרון.
- ניתוח תקלות SEO: רשימה של כל התקלות SEO הקיימות באתר, עם פירוט של הבעיה, ההשלכות שלה והצעות לפתרון.
הבדיקות נעשות על ידי המערכות המתקדמות בשוק ובאמצעות מומחה SEO ומאפיין חווית משתמש Ux/ui
תקלות שאיתרנו באתרים
דוחות נשלחו
למי הדוח תקלות באתר אינטרנט מתאים?
- בעלי עסקים: שיש להם אתר אינטרנט שלא מוכר מספיק, לא מספק לידים, הלקוחות נוטשים אותו אחרי כמה שניות.
- סוכנויות דיגיטל: משווקים אתר מכירה או תדמית, הקמפיין נראה מדהים אבל הלקוח עדיין לא מרוצה מהתוצאות.
- דרופשיפינג: יש לכם אתר דרופשיפינג שלא מצליח להגיע למקום שהוא אמור להיות, לא מספיק מכירות, ביום שאין קמפיין ממומן אין אפילו מכירה אחת.