fbpx

CRM FOR BUSINESS

מערכת CRM לניהול עסק של חברת טאגביז

איך לקחנו את הפרוייקט בסטודיו משלב הרעיון ועד הביצוע תוך דגש מיוחד על רלוונטיות, ייחודיות וחווית משתמש יוצאת דופן בשביל להנגיש את המערכת לכל עסק גם אחד שנפתח רק אתמול.

כן, יש לא מעט מערכות CRM מעולות שידאגו לנהל, לתזמן ולבצע קשרי לקוחות, אבל מה עם העסקים הקטנים שכל מה שהם צריכים זה פשוט מערכת ניהול קלה, נוחה, זולה ומונגשת לסוג העסק הקטן שלהם? מערכת שתחסוך להם המון זמן יקר בניהול הלקוחות, המסמכים והיומן?

ביצענו סקר שוק רחב, התנסנו במלא מעט מערכות, ביצענו שאלונים וראיונות עם בעלי עסקים קטנים והגענו למסקנות שידאגו להפוך את טאגביז לחלום של כל בעל עסק קטן ובינוני שפשוט הולך לאיבוד מבין כל המערכות הקיימות בשוק.

הבעיה

המון בעלי עסקים קטנים מוצאים את עצמם טובעים מבין עשרות מערכות ניהול הלקוחות שקיימות בשוק, וגם לאחר חיפוש מעמיק מגיעים למערכת ״מורכבת מידי״ שמספקת פיתרונות מעל ומעבר למה שהעסק הקטן שלהם צריך, ונתקלים במצב שצריכים לשלם מאות שקלים בחודש בעבור פיתרון רחב מידי לבעיה שאותם הם צריכים לפתור, מבדיקה שעשינו המון בעלי עסקים סה״כ רצו מערכת שתנהל את רשימת הלקוחות שלהם ותנהל את המסמכים כמו הצעות מחיר, חוזים ופרטי השירות ועל מנת לפתור את הבעיה הם היו צריכים להשתלב במערכת גדולה עם עשרות שדות לקוח שלא בשימוש, ואם רצו לבצע התאמה של המערכת לסוג העסק שלהם, נאלצו לשלם עוד אלפי שקלים על מנת ״לבצע התאמה״ מיוחדת של המערכת לדרישות שלהם. וכל בעל עסק קטן שיקרא שורות אלו יבין את המשפט של ״אין לי כרגע את הסכומים האלה בשביל לפתור את הבעיה״ ונאלצים להשתמש באקסל ידני בשביל לנהל את הלקוחות שלהם, כן! תתפלאו לשמוע כמה בעלי עסקים ענו בשאלונים שהם מצאו לנכון כי אקסל הוא כרגע הפיתרון האידיאלי עבורם.

מכאן בשילוב מוחות אפיינו ועיצבנו את המערכת המושלמת לכל בעל עסק, כמובן בשלב הראשוני על מנת לבצע בדיקות שמישות למערכת התחלנו מסוגי שירות נפוצים ולאט לאט התחלנו להרחיב את האופציות בכל גרסה חדשה שיוצאת.

הפיתרון

בתהליך אפיון המערכת החלטנו לתת דגש מיוחד למשתמש שלנו, לתת את כל הכלים לבצע כל שינוי במערכת על מנת להתאים אותה בצורה המושלמת ביותר עבור סוג העסק שלו ואם זאת נתנו מראש גם את כל האופציות לחסוך לבעל העסק כמה שיותר ״עבודה״.

מיד לאחר שלב ההרשמה בעל העסק יגיע למסך ההגדרות על מנת לבצע התאמות ראשוניות לעסק שלו, יגדיר את השירותים אותם הוא נותן, את שדות הלקוח אשר דרושות לו בשביל לנהל את הכל בצורה הנכונה ביותר ולשלוח הצעת מחיר או חוזה עבור השירות.

 

המערכת כוללת גרסת מובייל רספונסיבית, נגישה ונוחה עבור הדברים החשובים באמת לשימוש יום-יומי. 
הוספת לקוח, שליחת חוזה וניהול יומן ומשימות בצורה מהירה ויעילה.

ספרו לנו עוד
על הפרוייקט שלכם